top of page

הכנסה פסיבית מהשקעות בנדל"ן - הסיפור האישי שלי


אבי אוהד - אוהד גרופ השקעות נדל"ן בסינסינטי אוהיו
"אבי אוהד -"אוהד גרופ

אני חי ונושם נדל"ן כבר עשור אם כי את דרכי העסקית התחלתי דווקא בתחום הריטייל עם רשת חנויות ב 16 מדינות ברחבי ארצות הברית.

כך גם התחלתי את דריסת הרגל הראשונה שלי בשוק הנדל"ן, במשך השנים השקעתי כל שקל פנוי מהרווחים שלי בקנייה של נדל"ן מכל הסוגים והמינים בניינים לפני או אחרי שיפוץ עם או בלי דיירים, בתים פרטיים, שטחי מסחר ועוד.

החלום על הכנסה פסיבית גרם לי ללמוד את התחום באופן יסודי ומעמיק ובצורה מקצועית - בשטח!

במקביל תחום הריטייל חווה שינויים גדולים בשנים האלו שהצריכו ממני חשיבה אחרת, חדשה וניצבתי בפני פרשת דרכים...

האם לקחת את תיק הנדל"ן שלי לחברת ניהול מקומית, או להמשיך ולנהל אותו עצמאית, אבל מהר מאוד גיליתי שאם אני מעביר את ניהול הנכסים שלי לחברת ניהול , חלום הפנסיה ילך ויתרחק עוד ועוד ואני אאלץ לצאת לעבודה במשרה מלאה.

ואז התגבשה בי החלטה להקים חברת ניהול - כזו שעובדת שונה מהאחרות או מכאלו שהכרתי מהשטח - ולתת שרות למשקיעים שלי בשקיפות מלאה.

בנוסף הפחד הכי גדול שלי היה שאם אתן את הנכסים שלי עם מאות דיירים לחברת ניהול אחרת הם יחסלו את הרווח שלי ויקצצו לי בתשואה בצורה חדה.

כך הקמתי את "אוהד גרופ" חברה ששמה לה למטרה לעבוד בשקיפות מלאה של 100 אחוז! ולהעניק ידע, ניסיון וליווי אישי מהניסיון הפרטי שלי למשקיעים שלי - כי זה מה שעושה את ההבדל.

כל משקיע הוא שותף לדרך ואני מחויב לעזור למשקיעים שלי, ולמצוא עבורם הזדמנויות להשקעה. גם משקיעים קטנים יכולים לקחת חלק בהשקעות נדל"ן וליהנות מהכנסה פסיבית ולבנות עתיד טוב יותר לעצמם.

לכן אני נמצא בשטח וכך גם כל צוות העובדים שלי וצוותי הבנייה והשיפוצים, כולנו גרים בסינסינטי ונמצאים במרחק נגיעה מהנכסים שנמצאים בניהולי.

כך שכל כל תקלה/תיקון/ שיפוץ, תשלום חשבונות וכו', הכל מתועד בסרטון וידאו ואו תמונה וכולל פירוט מדויק של שם העבודה, זמן עבודה, עלות חומרים וכו'.

המשקיעים שלי רואים בכל רגע נתון דרך מערכת ניהול ( עם שם משתמש וסיסמא אישיים) של החברה השנייה בגודלה בארה"ב בתחום ניהול נכסים אינטרנטיים rent manager . (LCS )בדיוק מה שאני או העובדים שלי רואים במחשבי המשרד.


בתים להשקעה בסינסינטי אוהיו

אני מאמין באמון ושיתוף פעולה, מענה מהיר ( שיחה מקומית אלינו למשרד) דרך שקיפות מלאה , מוזמנים להתקשר אליי לקבלת יעוץ ראשוני חינם במספר 037200777 ואנחנו נמצא לך את הנכס המתאים לך ! 

45 צפיות0 תגובות
bottom of page