top of page

השקעה בנדל"ן בחו"ל - יציבות כלכלית או הרפתקאה מסוכנת?

עודכן: 20 במרץ 2019


אוהד גרופ השקעות מניבות בסינסינטי אוהיו ארה"ב

מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל, דוחפים משקיעים לנדוד מגבולות הארץ ולחפש אלטרנטיבות בחו"ל. התהליך המתמשך של עליות המחירים לדיור בישראל מרחיק את אפשרויות ההשקעה ללקוחות פרטיים קטנים או בינוניים.

ראיה לכך הוא שוק הנדל"ן העולמי שפורח בימים אלו במיוחד שוק הנדל"ן האטרקטיבי והמרתק בארה"ב, שמושך ישראלים רבים להשקעות ורכישות, ונותן הזדמנויות ריאליות, לאפיקי השקעה שיניבו יציבות כלכלית ותשואה ראויה על הכסף שלך.

ואז נשאלת השאלה האם השקעות נדל"ן נותנות לך יציבות כלכלית? התשובה היא כן...כן...כן 


אז איך מתחילים להשקיע בנדל"ן בראש שקט?


מאחר שאנחנו מדברים על השקעה מעבר לים, אנחנו מעדיפים שמי שיטפל בהשקעה שלי תהיה חברה שבה אנחנו נותנים אמון, והומלצה לנו דרך חברים או מכרים במדינה או האזור בו אנחנו רוצים להשקיע.

אבי אוהד מנכ"ל "אוהד גרופ" שמתגורר בסינסינטי אוהיו מסביר: מהרגע שהטלפון צילצל אנחנו נכנסים לתמונה ומלווים את המשקיע במומחיות מקומית, ליווי מקצועי ויחס אישי דרך הטיפול בקנייה, תשלומים, גבייה, שוכרים ומס מקומי . לאחר שהנכס נרשם בטאבו אנחנו מנהלים עבור המשקיע את הנכס במקצועיות, יעילות ומסירות. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו שקט נפשי בכל הקשור להשקעות הנדל"ן שלהם - ומקיימים!



לחיצת יד אוהד גרופ

אז איפה משקיעים?


משקיע שמבין עניין יודע כי השקעה אפקטיבית בנדל"ן אינה קשורה למראה הנכס ולא לסביבה בה נמצא הנכס, אלא דווקא לביקוש של השוק המקומי בו הוא משקיע. במילים אחרות מומלץ לבחון את ההשקעה ולא את הנכס!

אחד היעדים הנדל"ניים החמים להשקעה השנה היא סינסינטי אוהיו ! והעיר ממשיכה להתחזק ומראה נתונים של יציבות כלכלית וצמיחה חזקה לאורך השנים האחרונות. 

אתר zillow אתר הנדל"ן הפופולארי מארה"ב הכתיר את אוהיו כ 1 מ 10! המדינות המומלצות להשקעות נדל"ן ואת העיר סינסינטי עם צמיחה מתמדת בתעסוקה, גידול עקבי באוכלוסייה ומחירי נכסים נמוכים מהממוצע וערך כספי יציב של הנכסים שנשמר באופן עקבי עם עלות נמוכה של מחייה, מה שהופך את הבחירה בסינסינטי להשקעה מוצקה ויציבה. לכתבה ב- CNBC


את האמון ביציבות של העיר ניתן לראות בכמות ההשקעות ההולכת וגדלה של משקיעים זרים, ממשקיעי נדל"ן גדולים וקטנים שרוכשים בה דירות, בתים פרטיים בניינים ושטחי מסחר.

המחירים מפתים, הביקוש לנכסים ההולך וגדל, השוק שפועל תחת מערכת ברורה של חוקים מראה יציבות ופריחה וממשיך לעלות ולגדול.

והמשקעיים נהנים מחוזי שכירות ודיירים בטוחים, תשלומים והכנסה קבועה כך שמדובר בהשקעה בטוחה ויציבה. 



מפתחות לבית - בתים להשקעה בסינסינטי

"אוהד גרופ" חברת בוטיק בבעלות מקומית, קונה, מוכרת ומנהלת נכסים באזור סינסינטי אוהיו משנת 2009 עם יחס אישי לכל משקיע, ומתמחה בנכסים מניבי תשואה עם היצע רחב של בתים פרטיים, בנייני דירות ושטחים מסחריים.   

כיום חברתינו מונה למעלה מ-25 עובדים ואנו מנהלים כ-500 דיירים למשקיעים שונים החל מבתים פרטיים ועד בנייני דירות. כמו כן ברשותנו צוותי בניה ושיפוצים אמינים ומוכשרים שמתמחים בחידוש, שיפוץ ותחזוקה כללית של מבנים ונכסים להשקעה.

התקשרו אלינו לקבלת יעוץ ראשוני חינם ואנחנו נמצא לך את הלוקיישן המתאים ביותר בשבילך!

22 צפיות0 תגובות
bottom of page