top of page

לוקיישן, לוקיישן לוקיישן...

עודכן: 20 במרץ 2019


סינסינטי אוהיו - המקום הכי חם להשקעה ב 2019


אחד האתגרים בעולם הנדל"ן להשקעה הוא לזהות את הטרנד הבא - לוקיישן נדל"ני עם מחירי שוק נמוכים שמניבים תשואה יציבה ורווח גבוה. פנינת נדל"ן אמיתית עם פוטנציאל אדיר היא סינסינטי אוהיו שנבחרה כאחד מיעדי הנדל"ן החמים של השנים האחרונות, וכ"הבטחה נדל"נית" היא מציעה אפשרויות רבות ומשתלמות מאוד למשקיעים מכל העולם וגם מישראל. חלון ההזדמנויות שנפתח בשנים האחרונות בארה"ב אחרי המשבר ב 2008, להשקעה בנכסים עם תשואות יציבות, נתן לסינסינטי את הדחיפה המתבקשת, והעיר קיבלה תנופה עם השקעות מכל העולם. 


סינסינטי, עיר מיוחדת והיסטורית השלישית בגודלה במדינת אוהיו, ממוקמת על נהר אוהיו, באמצע מדינות המשולש - אוהיו, קנטקי ואינדיאנה, עם מוזיאונים היסטוריים, קבוצות בייסבול מפורסמות, פארקים ואטרקציות למשפחות.

כבר בשנותיה הראשונות סינסינטי הפכה לחלוצה אמריקאית במספר תחומים עם פיתוח מואץ של מסחר ותעשייה וכאן גם נולד הסבון הראשון בהיסטוריה של פרוקטור אנד גמבל - תאגיד רב לאומי של מוצרי צריכה.  

סינסינטי אוהיו
סינסינטי אוהיו

בשוק הדיור בסינסינטי יש מספר שילובים יוצאי דופן - צמיחה מתמדת בתעסוקה, גידול עקבי באוכלוסייה ומחירי נכסים נמוכים מהממוצע. בנוסף הערך הכספי של הנכסים נשמר באופן עקבי עם עלות נמוכה של מחייה, מה שהופך את הבחירה להשקעה מוצקה ויציבה עבור הקונים המתעניינים בעיר.

בסינסינטי יש את כל הנוחיות של אורח חיים עירוני עם גישה לחיי לילה, קניות, מסעדות ותרבות נהדרת, יחד עם בתי ספר ציבוריים ופרטיים מצויינים, שטחים ירוקים ויפים והיא אחת המטרופולינים החזקים והוותיקים בארה"ב, עם כלכלה יציבה וחזקה, תנועה תוססת וגדלה של אנשים, וחיי מסחר תרבות ופנאי שוקקים.  מרכזן של מספר מהחברות הגדולות בעולם ממוקם בסינסינטי ובסביבתה, כמו :פרוקטר אנד גמבל, מייסיס, המרכז הלוגיסטי של אמזון, גוגל, ג'נרל אלקטריק, מיצובישי וטויוטה.

בדירוג עפ"י פורבס נבחרה סינסינטי זו השנה השנייה ברציפות, כאחת הערים המומלצות להשקעה בארה"ב לשנת 2019 עם נתוני צמיחה מרשימים והזדמנויות מצוינות להשקעה בנכסים בהשוואה לשאר ארצות הברית.


מגמות בשוק הנדל"ן מציינים גידול במכירות בתים בשנה האחרונה, באחוזים גבוהים בעקבות היצע גבוה ורחב של בתים פרטיים, בניינים ושטחי מסחר למכירה.  מחירי הבתים של סינסינטי הם הגבוהים ביותר באוהיו, אם כי הוצאות היומיום, כגון מצרכים ותחבורה, הם מהנמוכים מהממוצע הארצי.

אם אתם שוקלים לבצע רכישת נדל"ן להשקעה בטוחה ויציבה , שתמצא את מלוא הפוטנציאל שלה, סינסינטי היא יעד אטרקטיבי חם! חם!


השקעות באוהיו סינסינטי
מבט על סינסינטי מגדת נהר אוהיו

אז למה אנחנו ?

כי אנחנו, "אוהד גרופ" חברת בוטיק בבעלות מקומית, קונה, מוכרת ומנהלת נכסים באזור סינסינטי אוהיו משנת 2009 עם יחס אישי לכל משקיע, ומתמחה בנכסים מניבי תשואה עם היצע רחב של בתים פרטיים, בנייני דירות ושטחים מסחריים.

כיום חברתינו מונה למעלה מ-25 עובדים ואנו מנהלים כ-500 דיירים למשקיעים שונים החל מבתים פרטיים ועד בנייני דירות. כמו כן ברשותנו צוותי בניה ושיפוצים אמינים ומוכשרים שמתמחים בחידוש, שיפוץ ותחזוקה כללית של מבנים ונכסים להשקעה.


התקשרו אלינו לקבלת יעוץ ראשוני חינם ואנחנו נמצא לך את הלוקיישן המתאים ביותר בשבילך!



74 צפיות0 תגובות
bottom of page